073-7580123

מספר מקשר הסבר

מפסק חכם לדוד

מפסק חכם לדוד

לפני עשר שנים יכול להיות שהרעיון של מפסק חכם לדוד היה נשמע לכם כמו רעיון עתידני, אך כיום הוא נחלתם של בתי אב רבים בישראל והעלות שלו תמורת החיסכון שלו ואיכות החיים שהוא מספק, ללא ספק מגוחכת. מהו בכלל מפסק חכם? כיצד הוא פועל? והכי חשוב – מה כל כך טוב בו? זה הזמן להמשיך לקרוא ולגלות את כל הפרטים ועוד.

מהו מפסק חכם לדוד ואיזו בעיה הוא פותר?

המפסק החכם שאנו מדברים עליו הוא למעשה אביזר קטן מאוד בגודל של כמה סנטימטרים ספורים, שמתחבר אל המפסק שמדליק ומכבה את דוד החשמל. לרובנו יש דוד שמש בבית והוא מחמם את המים לגמרי בחינם, אך בימי החורף אנו נאלצים לעבור לחימום חשמלי כיוון שאין מספיק שמש כדי לחמם את המים. כדי להדליק את הדוד אנו לוחצים על המפסק, הנורית נדלקת, ואנו ממתינים בערך חצי שעה עד אשר המים מתחממים, כאשר פרק הזמן משתנה לפי נפח הדוד. הבעיה היא שאנו לעתים שוכחים לכבות את המפסק, כי אנו רגילים לחימום של דוד השמש, ואז מתבזבז חשמל רב.

כיצד פועל המפסק החכם?

המפסק החכם למעשה מותקן על המפסק החשמלי של דוד החשמל. על ידי החיבור של המספק החכם אל נקודת ההפעלה של דוד החשמל, אנו מקבלים יכולת לשלוט עליו בצורה טובה יותר וזאת כיוון שאת המפסק אנו יכולים להדליק ולכבות באמצעים אחרים ובאפשרויות אחרות. כל העוד המפסק יהיה בשני מצבים בלבד, מכובה או דלוק, אין באפשרותנו לקבוע טיימר או להפעיל אותו מרחוק. כאשר המפסק החכם 'מתלבש' על המפסק הרגיל, ניתן לבצע אינטגרציה בין המפסק לבין טיימר שיכבה אותו לפי פרק זמן שאנו נגדיר, לפי שעה וכמובן לכייל אותו עם אפליקציה ייעודית.

מה היתרונות של מספק חכם?

  • מספק חכם לדוד יצמצם את עלויות החשמל שלכם באופן משמעותי. לא רק שלא תוכלו לשכוח יותר את דוד החשמל דולק ולסבול מעלויות חשמל מפלצתיות בסוף החודש, תוכלו להפעיל אותו לפרק זמן מוגבל ומדויק לפי השימוש שתלמדו עם הזמן.
  • תוכלו להפעיל את דוד החשמל בשעות מדויקות לפי הצורך שלכם בלי להמתין כלל. תוכלו לקבוע שהדוד יפעל בכל יום בשעה מסוימת ועד שעה מסוימת או לחלופין לקבוע את השעות בכל יום דרך האפליקציה הייעודית שלו. כך תוכלו להגיע אל ביתכם ומיד להתקלח אחרי שהדלקתם אותו דרך הטלפון הסלולרי, וזו איכות החיים הכי גבוהה שיש.

מה היתרונות של מספק חכם?

המפסק החכם לדוד יכול לעלות בין 200 ועד 400 שקלים בממוצע אך חשוב לזכור שבניגוד לאביזרים או חלקים אחרים שקשורים לדוד השמש או לדוד החשמל, למפסק החכם אין כל צורך בהתקנה מקצועית כך שהעלות הזו נחסכת לכם לחלוטין. את המפסק החכם ניתן לחבר עם ידע מינימלי ביותר בחשמל וכלי עבודה בסיסיים לחלוטין, אפילו עם מברג קטן בלבד. המחיר נע בטווח מסוים כיוון שיש מספקים עם טיימר בלבד, יש כאלו עם צג דיגיטלי שמאפשר כיוון שעה מדויק יותר ולא רק טיימר אנלוגי או לתקופת זמן מוגבלת אלא גם כיוון שעות ויש כאלו שמתחברים לאפליקציה.

בכל מקרה מפסק חכם יחסוך לכם הרבה יותר ממה שהוא יעלה, אך אם אתם רוצים לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר אתם כבר במקום הנכון. אנו בשביט דודי שמש כאן תמיד לשירותכם לשירות ולמוצרים הכי אמינים שיש, עם אחריות מלאה ושירות אדיב ומקצועי ללא תחרות! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק מופיע בדף צרו קשר

דילוג לתוכן