073-7580123

מספר מקשר הסבר

מה חשוב לדעת לפני התקנת דוד שמש

לאלו מאיתנו שעדיין לא רכשו לעצמם דירה וגם אלו שכבר רכשו, אחת השאלות הראשונות לאדם או למשרד ממנו רוכשים את הנכס היא מה לגבי הדוד. האם הדוד הוא דוד שמש או לא? למה זה כלכך חשוב? כל מה שצריך לדעת לפני התקנת דודי שמש
לפני שנפרט ונדבר על דודי שמש וכל מה שצריך לדעת לפני שמתקינים אותו, חשוב שתדעו שלא בכל בית דוד שמש יכול להיות מותקן ולכן עליכם לבדוק כי יש לכם את התשתית המתאימה שכוללת את הצינורות והעמד המתאימים להתקנה וכמובן, את הדוד עצמו. אחרי שהבהרנו את זה, נתחיל.

החשיבות של דוד שמש

הסיבה הראשונה שבגללה כל כך חשוב לבצע התקנת דוד שמש היא כי בפירוש זה מוזיל את עלויות החשמל בבית שלכם: במדינה כמו ישראל, שגם בחודש נובמבר השמש קופחת ואנשים עדיין משחקים פריסבי בים, אין סיבה שתדליקו את הדוד למשך הרבה זמן.
דוד שמש חוסך לכם את הכסף הזה ובימים כאלה הכסף הזה יקר מפז. בשל המחסור בנדל״ן, עניין הדוד חשוב ביותר. המלצה ראשונה – אם אין בבית דוד, בדקו את היתכנות ההתקנה. לטובתכם.

מה ההבדלים בין סוגי דודים?

לדודי שמש כמו לכל מוצר כיום ישנם גדלים והגדלים הללו נועדו כדי להתאים לגודל הגג שלכם ולאילוצים שהוא מביא. בהנחה שלא התקנתם ואתם עומדים להתקין דוד שמש בעצמכם או לא, עליכם לוודא כי יש מספיק מקום גם לדוד וגם לכל האביזרים הנלווים אליו.
גודל הדוד בדרך כלל מותאם למספר האנשים שלהם הדירה מתאימה. ככל שהגדול יותר ככה הוא מתאים לצרכים של הנפשות החיות בבית.

התקנת קולטים

דבר נוסף שחשוב לדעת לפני שמתקינים דוד שמש, הוא שההתקנה של דוד שמש מההתחלה מצריכה גם התקנה של הקולטים והמעמד. הקולטים בעצם קולטים את אדי השמש החמים ומזרימים אותם לתוך הדוד וכך נוצרים המים החמים הנעימים.
גם כאן, את התשובות לשאלות אתם יודעים לתת הכי טוב לעצמכם: גודל הדוד והקולטים הוא לפי הצריכה של בני הבית במים וכך יודעים להתאים את המוצרים.

איך מתקינים את הדוד?

דודי שמש ומוצרים נוספים רוכשים בנפרד, וחשוב לוודא איזו חברה גם מתקינה דודי שמש וגם ניתן לרכוש ממנה, ואילו עושות רק דבר אחד. כמו כן, בהרבה מקרים בשל עודף האפשרויות, אנשים רבים מחליטים להתקין את דוד השמש בעצמם ולחסוך בעלויות, וכך על הדרך, גם לקבל שיעור מעניין.
ההתקנה של דוד שמש צריכה להיות יסודית, מבוקרת ותוך שמירה על בטיחות. כמו כן, תמיד עדיף להסתמך על אנשי מקצוע אמינים ולרכוש בצורה מסודרת ולוודא כי הכל מתנהל כשורה ובאופן בטוח. לא אחת סיפורים התחילו ברצון לחסוך, אך בסוף שילמו על כך ביוקר. כל חברה והשיטות שלה ועל כך תוכלו באתרים המיועדים וכמובן שתמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שאתם מכירים.

כמה עולה להתקין דוד שמש?

מחירי ההתקנה תלויים בצורך ובתשתית הבסיסית (אם יש לכם כבר דוד שמש או לא). וכמו בהרבה מותגים, גם כאן המחיר נקבע בהתאם ליצרן וגם לנפח הדוד.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק מופיע בדף צרו קשר

דילוג לתוכן