073-7580123

מספר מקשר הסבר

תיקון דודי חשמל

תיקון דודי חשמל

תיקון דוד חשמל רק אצל מקצוענים

דודי חשמל מהווים כיום דרך עיקרית לחימום מים בבתים, יחד עם דודי השמש. למרות שמדובר במכשיר שהוא לרוב אמין, לא לעולם חוסן, ולעתים אכן יש צורך בתיקון דוד חשמל. את התיקון צריכים לבצע אנשי המקצוע המנוסים ביותר, כמו אלו בשביט דודי שמש וחשמל. שביט היא חברה בבעלות משפחתית, אשר נוסדה בשנת 1952 – מה שאומר שיש לה ניסיון עצום בתיקון של כל סוגי הדודים, הן חדשים והן ישנים. החברה מספקת דודים וחלקים עמידים ביותר, אשר יוצרו תחת התאמה לתו התקן הישראלי המחמיר ביותר. אנשי המקצוע שלנו יודעים לזהות את התקלות במהרה ולתקנן בצורה יסודית ללא פשרות, תחת שימוש בחלקים ובחומרים האיכותיים ביותר שיאפשרו לדוד שלכם לפעול שנים רבות.

אילו תקלות נפוצות קורות בדודי חשמל?

תיקון דוד חשמל עם אחריות

  • קלקול גוף החימום – זוהי תקלה מאוד נפוצה אשר נובעת בעיקר עקב נזקי הזמן והצטברות אבנית. האבנית מונעת מגוף החימום לפעול, על כן במקרים מסוימים הסרתה תספיק. עם זאת, ברוב התקלות מסוג זה, ישנו צורך להחליף את גוף החימום בגוף חדש ולשלב זאת עם ניקוי אבנית מכל הדוד. עוד דבר שמומלץ לעשות הוא החלפת הצלחת שסוגרת את הדוד, אשר על גביה מותקן גוף החימום, שנקראת פלאנג'. תיקון דוד חשמל עם בעיה בגוף החימום הוא פשוט אך דורש שימוש בחלקי חילוף איכותיים, כמו אלו שאנו מספקים בשביט דודי שמש וחשמל.
  • קצר חשמלי בדוד – זיהוי של בעיה זו הוא פשוט מאוד. אם אתם מדליקים את הדוד והחשמל בבית נופל, אז ככל הנראה יש בעיה במערכת החשמלית בדוד. חשוב לשים לב שהדבר נבדק מספר פעמים עם כמה מכשירים חשמליים שונים, כדי לוודא שהבעיה אכן נובעת מהדוד. בעיה זו דורשת תיקון או החלפה של המערכת החשמלית או של התרמוסטט.
  • פיצוץ צינורות עקב קרה – זוהי תקלה נפוצה במיוחד במקומות קרים, כמו ירושלים, רמת הגולן, מצפה רמון וכולי, בהם הטמפרטורה יכולה לרדת אל מתחת לאפס. כאשר יש טמפרטורת קיפאון, הקרח הוא בעל נפח רב יותר ממים, ודבר זה גורם להתפוצצות צינורות במערכת הדוד. ניתן לזהות התפוצצות על ידי מבט בשעון המים, שלא יפסיק להסתובב במקרה זה. התיקון צריך להתבצע באופן דחוף.
  • זרם מים חלש – יכול להיות שיהיה זרם חלש בכניסה או ביציאה מן הדוד, זוהי לרוב תקלה במערכת הצנרת של דוד החשמל או השמש. בשביט יוכלו לסייע לכם בטיפול בבעיה זו, באמצעות אנשי מקצוע עם ניסיון משולב בתחום האינסטלציה והדודים.
  • נזילת מים – הנזילה היא דבר נפוץ בדודים ישנים, אך עשוי לקרות גם בדודים חדשים. הטיפול בנזילה כזו עבור דוד חדש יחסית יכול להיות בהחלפת הצלחת (פלאנג') שנמצאת בראש הדוד בלבד, אך בדוד ישן על פי רוב יש צורך בהחלפת הדוד כולו. בחברת שביט יספקו עבורכם דוד איכותי עם תו תקן מחמיר, שיחזיק מעמד שנים רבות.

שביט דודי שמש וחשמל יפתרו לכם כל בעיה

תיקון דוד חשמל ודוד שמש צריך לגרום לדוד להמשיך לעבוד לזמן רב. הדרך לעשות זאת היא באמצעות הזמנה של אנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון רב בתיקון דודים, אשר יוכלו לזהות בקלות את הבעיות ולפתור אותן במהרה. חברת שביט דודי שמש וחשמל מעסיקה עובדים מוסמכים ומקצועיים שנותנים שירות בסטנדרט הגבוה ביותר, עם התאמה מלאה לצרכי הלקוח, אשר יוכלו לפתור עבורכם כל בעיה.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק מופיע בדף צרו קשר

דילוג לתוכן