073-7580123

מספר מקשר הסבר

מתקין דודי שמש

מתקין דודי שמש שביט

דוד השמש הוא אחד מהמוצרים הכי יקרים, חשובים ועמידים שיהיו אצלכם בבית. למעשה, הוא יהיה על גג הבית ונשאלת השאלה החשובה: איך אפשר להתקין אותו בצורה חכמה כך שיתאים לכל גג ולא יהיו בו בעיות בהמשך? אנו בשביט דודי שמש מחזיקים בכל התשובות והתקנה מקצועית שלנו תפתור לכם את כל הבעיות!

העבודה החשובה של מתקין דודי שמש

למתקין הדודים יש את אחת העבודות החשובות ביותר. אולי אתם בתור אנשים שלא מבינים את עולם דודי השמש חושבים שהתקנה מקצועית ומתאימה של הדוד היא עניין די ברור, אך יש לא מעט מתקינים שאינם מקצועיים ואינם חושבים מחוץ לקופסה שיכולים להתקין את הדוד שלכם ברשלנות. דוד שאינו מותקן טוב יכול להיות פגיע או לא יעיל, כמו למשל התקנה של קולט השמש במקום שאליו לא מגיעות מרבית קרני השמש, התקנה של הדוד בצורה שאינה מקובעת וכן הלאה. כמו כן, חיבורי הצינורות יכולים להתבצע בצורה לקויה וכל הסכנות שנאמרו עד כה הן חלק מרשימה חלקית בלבד.

התקנה יצירתית שמתאימה לתנאי השטח

ההתקנה של דוד השמש לא תמיד תהיה כה פשוטה. לפעמים אין מקום מספיק להתקנה של הדוד ויש צורך למצוא לו מעמד מתאים שיקבע אותו במקומות מסובכים, כמו למשל על גג שאין בו הרבה מקום בגלל ריבוי דודי שמש או על גג רעפים, שהוא אתגר בפני עצמו. כמו כן, את הצנרת שמחברת בין דוד השמש לבין הקולט וכמובן החיבורים לצנרת הביתית מתקין לדודי שמש חייב לבצע בצורה הכי טובה שיש כך שיימנעו בעיות בהמשך, כמו למשל פיצוץ של צינור. המתקין חייב לדאוג לספר ללקוח גם מהם הסימנים לכך שיש בעיות שונות בדוד ומה עושים כאשר יש בעיה כזו.

אחריות מלאה על כל התקנה!

החברה המתקינה חייבת לספק אחריות על ההתקנה שהוא מבצע. אנו בשביט דודי שמש לעולם לא מתחמקים מאחריות ואנו תמיד עובדים מסודר מול הלקוח. כשאנו אומרים לכם שאנו דואגים שהלקוחות שלנו ירגישו בטוחים, אנו מתכוונים לרמה הכי גבוהה של אמינות. אנו עובדים עם הסכם מסודר ובכל עת אתם יכולים להתקשר אלינו ואנו נהיה שם בשבילכם לכל שאלה, ייעוץ וכמובן תיקון אפילו בשעת חירום בזמינות מיידית. האחריות שאנו מעניקים תהיה לשנים רבות וזה עוד חותם לכך שאיתנו תקבלו את העסקה הכי משתלמת!

מתקין דוד שמש במחירים משתלמים

התקנת דודי שמש איתנו בשביט דודי שמש לא תהיה הכי משתלמת רק בגלל המקצועיות, האמינות והאחריות אלא גם בגלל המחיר! המחירים שלנו יהיו הכי נמוכים בשוק ואתם מוזמנים לבדוק זאת ולחזור להתקשר אלינו! כשאין פשרות על האיכות ויש פשרה על המחיר, אתם הלקוחות רק מרוויחים!

לדוד שלכם מגיע התקנה מקצועית!

בין אם קניתם אותם מאיתנו ובין אם לא, אתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך. אנו בשביט דודי שמש מציעים את ההתקנות הכי משתלמות, יצירתיות ומקצועיות שיש, כך שדוד שלכם יהיה מקובע בגג תוך זמן קצר לפעולה עמידה ואמינה לאורך שנים!
לשירות התקנת דודי שמש הכי מקצועי אתם יודעים למי לפנות. אנו כאן לשירותכם כדי להציע את השירות הכי אדיב ומנוסה, ואנו מחכים לטלפון שלכם עוד היום לשאלות, ייעוץ וכמובן לקבלת הצעות מחיר!

מתקין דודים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק מופיע בדף צרו קשר

דילוג לתוכן